RSS 2.0

Den där överraskningen alla tjatar om.

Jag tror ärligt talat att den stora överraskningen är Star-stables 3-årsdag nästa vecka, fredagen, närmre bestämt.
Så jag skulle vilja uppmana alla som letar efter överraskningen, vänta, vi kommer att få reda på det förr eller senare.
Innan dess kanske det inte är värt att ha sina teorier i globalchatten, det gör bara människor besvikna när det sedan inte visar sig stämma, och irriterar dem som försöker använda chatten som man ska.
 
Istället kan man ju fundera över hur stort det är att spelet nästa fredag har varit lanserat i hela tre år!
 

Och ursäkta det superröriga inlägget, jag har lite bråttom.
2014-09-25 @ 12:37:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia Goldwood

Hej vilken fin blogg du har! Titta gärna in på min, kram!

Svar: Jag tyckte om din design =)
snowborn.blogg.se

2014-12-29 @ 09:21:18
URL: http://emsokeru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ave, och tack för att du tittar in till Lottie Snöfödds lya, här ska du vara välkommen.
I SSO är jag alltså, Charlotte Snowborn, ödesryttaren och med viss trolighet reinkarnationen av Aideen.
Jag bakom skärmen är född december -92 och hör då till de spelare som växte upp med SSL, som jag återfann i slutet på mars 2012 genom SSO. Jorvik reinkarnerades för mig då, den där trista marskvällen.