RSS 2.0

Upplåst blogg & tankar om Tinkern

Hejsan!
Efter att ha haft bloggen låst sedan i februari och långsamt jobbat fram en design (som ännu har skavanker kvar att fixas) så ska jag försöka ge mig på det här med bloggandet.
Lite överseende hoppas jag på innan jag fått ett fullständigt grepp om det här med att blogga.
 

Jag börjar lite försiktigt med mina tankar kring, Tinkern. För visst måste det vara en minst en Tinker vi får se om mindre än 24 timmar?
Jag hoppas på rent storleksmässigt på en grövre starthäst i kroppsformen, inte som de stora hästarna alltså.
Men sedan har jag funderat kring hur mycket nytt som uppdaterats med ponnyerna och slogs då av tanken. Tänk om teamet väljer att göra den till en långsammare ponnytyp. I så fall så skulle jag bli väldigt besviken!
Fast jag är sådan som person, målar alltid upp den värsta tänkbara händelsen, och så slipper jag besvikelsen sedan. Så nu biter jag naglarna i väntan på onsdagen för att se om det kommer hem en Gaia eller inte.
 
Gaia?
2014-05-27 @ 17:18:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ave, och tack för att du tittar in till Lottie Snöfödds lya, här ska du vara välkommen.
I SSO är jag alltså, Charlotte Snowborn, ödesryttaren och med viss trolighet reinkarnationen av Aideen.
Jag bakom skärmen är född december -92 och hör då till de spelare som växte upp med SSL, som jag återfann i slutet på mars 2012 genom SSO. Jorvik reinkarnerades för mig då, den där trista marskvällen.