RSS 2.0

Dag 5: Mina tankar om huvudstoryn

SPOILER!
Är du inte up to date med huvuduppdragen läser du vidare på egen risk.
 
 
 
 
Vad ska man egentligen säga, huvuduppdragen har ju utvecklats enormt från de första som ju är spännande, till att i dagsläget vara rent magiska. Jag tycker om sättet det har utvecklats till att bli lite mer allvarsam och mörkare än tidigare, och det hoppas jag de håller fast vid. Numera kan jag köpa att det är en lång väntan på huvudstoryn när den är såpass magisk som den ändå är. Det är bara att ta senaste huvuduppdraget, vi fick gå på vatten efter att ha besökt ett Firgrovebergspass i morgondis. Hur fantastiskt var inte det, jämfört med skämt om lasagne?
I mitt tycke blir storyn bara bättre och bättre och jag längtar efter att få tillbaka Anne och ta mig vidare in i Jarls gravkammare.
 
Två urträd från de näst senaste huvuduppdragen.
2014-09-12 @ 18:18:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ave, och tack för att du tittar in till Lottie Snöfödds lya, här ska du vara välkommen.
I SSO är jag alltså, Charlotte Snowborn, ödesryttaren och med viss trolighet reinkarnationen av Aideen.
Jag bakom skärmen är född december -92 och hör då till de spelare som växte upp med SSL, som jag återfann i slutet på mars 2012 genom SSO. Jorvik reinkarnerades för mig då, den där trista marskvällen.