RSS 2.0

Det är onsdag

och oj vad snopen jag blev.
 
Jag vet inte hur det är med er, men jag hade ju lyckats lura mig själv totalt att Tinkern skulle komma idag. Men nej, idag kom istället en uppdatering som liknade den vi fick för bara några veckor sedan och jag kan faktiskt köpa det. Det måste inte vara stora uppdateringar varje vecka, hellre något litet när det onsdagen (som i det här fallet) följs av en röd dag så slipper teamet massa extra arbete om något skulle gå tokigt och de kan arbeta på större uppdateringar framöver. Jag är glad att jag får en uppdatering varje onsdag, även när den inte alltid faller mig i smaken.
 
Men det kan väl ingen ha missat. Videon på minst två tinkrar som SSO lagt upp på nyhetssidan. Jag tror minsann att jag får hem en Gaia om en vecka.
 
 
En vecka kvar.
 
Överlag rätt trevlig onsdagsinformation, såg ni hovskägget? :)
2014-05-28 @ 14:09:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Håller med om att man blev rätt snopen då man såg uppdateringen, jag blev verkligen "men vaa, får de göra så här mot oss?", men teasertrailern vägde ju upp det grymt mycket ^^

Svar: Väldigt snopen, jag var i stan och bad min man uppdatera nyhetssidan. Var helt övertygad om att han drev med mig tills jag såg det själv. Fast nu så kommer de samma vecka som många får sommarlov, antar att det spelar in att de väljer att släppa dem då.
snowborn.blogg.se

2014-05-28 @ 21:45:39
URL: http://monokerus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ave, och tack för att du tittar in till Lottie Snöfödds lya, här ska du vara välkommen.
I SSO är jag alltså, Charlotte Snowborn, ödesryttaren och med viss trolighet reinkarnationen av Aideen.
Jag bakom skärmen är född december -92 och hör då till de spelare som växte upp med SSL, som jag återfann i slutet på mars 2012 genom SSO. Jorvik reinkarnerades för mig då, den där trista marskvällen.