RSS 2.0

Dag 7: Min favorittävling

Det varierar en hel del, och jag har egentligen bara ett fåtal banor jag aldrig tycker om.
Men absoluta favorittävlingen är nog Jaspers gamla ridbana, åt båda hållen. Jag tycker rent generellt att tävlingarna i Gyllenåsarnas dal är de roligaste tävlingarna i spelet. De går fort och man har många möjligheter till att gena om man tänker till lite.
Annars är korta lopp som dem i Moorland trevliga, lite xp för nästan inget arbete är ju rätt trevligt.
 
I Gyllenåsarnas dal.
2014-09-21 @ 17:22:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ave, och tack för att du tittar in till Lottie Snöfödds lya, här ska du vara välkommen.
I SSO är jag alltså, Charlotte Snowborn, ödesryttaren och med viss trolighet reinkarnationen av Aideen.
Jag bakom skärmen är född december -92 och hör då till de spelare som växte upp med SSL, som jag återfann i slutet på mars 2012 genom SSO. Jorvik reinkarnerades för mig då, den där trista marskvällen.